Illumination i Nintendo ogłaszają nowy film animowany oparty na świecie gry Super Mario Bros
2024-03-11 14:24:31(ost. akt: 2024-03-11 14:28:23)
Premierę nowego filmu animowanego, którego fabuła jest oparta na świecie gry Super Mario Bros., zaplanowano na 3 kwietnia 2026 r. w USA i na wielu innych rynkach na całym świecie, a na wybranych terytoriach premiery przewidziano w kolejnych tygodniach kwietnia.
Film zostanie wyprodukowany przez Chrisa Meledandriego, założyciela i dyrektora generalnego Illumination, oraz Shigeru Miyamoto, dyrektora reprezentacyjnego i współpracownika Nintendo, a wyreżyserują go Aaron Horvath i Michael Jelenic na podstawie scenariusza Matthew Fogela. Film będzie współfinansowany przez Universal Pictures i Nintendo, a za jego dystrybucję na całym świecie odpowiada Universal Pictures.
Poprzez głębokie zaangażowanie w produkcję filmu, mając na celu wywoływanie uśmiechów na twarzach wszystkich widzów w drodze dobrej zabawy, Nintendo nie ustaje w wysiłkach, by tworzyć wyjątkową rozrywkę i dokłada starań, by mogło się nią cieszyć jak najszersze grono odbiorców.
Illumination z entuzjazmem kontynuuje partnerstwo z Nintendo, dostarczając charakterystyczny miks radości odkrywania odbiorcom w każdym wieku na całym świecie, umożliwiając im zagłębienie się w świat przygód ulubionych bohaterów z jednej z najsłynniejszych na świecie franczyz.
- Illumination
Studio Illumination, założone przez Chrisa Meledandriego w 2007 r., jest jednym z czołowych producentów filmów animowanych, które stają się wydarzeniami, takich jak „Jak ukraść Księżyc” (zapoczątkowana przez ten tytuł seria filmów animowanych odniosła największy sukces w historii kinematografii), a także „Super Mario Bros. Film”, „Lorax”, „Grinch” i „Sekretne życie zwierzaków domowych” oraz seria „Sing”. Katalog studia może się poszczycić trzema z najlepszych dziesięciu filmów animowanych wszech czasów. Kultowe i uwielbiane serie studia Illumination - pełne pamiętnych i wyróżniających się postaci, lubiane na całym świecie i wpisujące się w kontekst kulturowy - zarobiły na całym świecie ponad 9 miliardów dolarów. Studio Illumination nawiązało wyłączną współpracę w zakresie finansowania i dystrybucji z wytwórnią Universal Pictures. Kolejny film Illumination - „Jak ukraść Księżyc 4” - zadebiutuje na ekranach kin 3 lipca 2024 r.
Studio Illumination, założone przez Chrisa Meledandriego w 2007 r., jest jednym z czołowych producentów filmów animowanych, które stają się wydarzeniami, takich jak „Jak ukraść Księżyc” (zapoczątkowana przez ten tytuł seria filmów animowanych odniosła największy sukces w historii kinematografii), a także „Super Mario Bros. Film”, „Lorax”, „Grinch” i „Sekretne życie zwierzaków domowych” oraz seria „Sing”. Katalog studia może się poszczycić trzema z najlepszych dziesięciu filmów animowanych wszech czasów. Kultowe i uwielbiane serie studia Illumination - pełne pamiętnych i wyróżniających się postaci, lubiane na całym świecie i wpisujące się w kontekst kulturowy - zarobiły na całym świecie ponad 9 miliardów dolarów. Studio Illumination nawiązało wyłączną współpracę w zakresie finansowania i dystrybucji z wytwórnią Universal Pictures. Kolejny film Illumination - „Jak ukraść Księżyc 4” - zadebiutuje na ekranach kin 3 lipca 2024 r.
- Nintendo
Nintendo Co. Ltd., spółka z siedzibą w Kioto w Japonii, stworzyła tytuły, które zyskały popularność na całym świecie, w tym „Mario”™, „Donkey Kong”™, „The Legend of Zelda”™, „Metroid”™, „Pokémon”™, „Animal Crossing”™, „Pikmin”™ i „Splatoon”™ dzięki integracji sprzętu komputerowego i oprogramowania oferowanego przez Nintendo. Celem Nintendo jest dostarczenie niepowtarzalnych i intuicyjnych doświadczeń w dziedzinie rozrywki dla każdego, produkcja i sprzedaż urządzeń do gier wideo, takich jak rodzina produktów Nintendo Switch™, opracowanie i obsługa aplikacji na inteligentne urządzenia i współpraca z partnerami w zakresie szeregu innych inicjatyw związanych z rozrywką, takich jak treści audiowizualne czy parki rozrywki. Spółka Nintendo sprzedała ponad 5,6 mld gier i ponad 800 mln urządzeń komputerowych na całym świecie. Od wprowadzenia na rynek Nintendo Entertainment System™ ponad 30 lat temu, obecnie i w przyszłości nieustanną misją Nintendo jest i będzie tworzenie jedynej w swoim rodzaju rozrywki, która wywołuje uśmiech na twarzach ludzi na całym świecie.
Nintendo Co. Ltd., spółka z siedzibą w Kioto w Japonii, stworzyła tytuły, które zyskały popularność na całym świecie, w tym „Mario”™, „Donkey Kong”™, „The Legend of Zelda”™, „Metroid”™, „Pokémon”™, „Animal Crossing”™, „Pikmin”™ i „Splatoon”™ dzięki integracji sprzętu komputerowego i oprogramowania oferowanego przez Nintendo. Celem Nintendo jest dostarczenie niepowtarzalnych i intuicyjnych doświadczeń w dziedzinie rozrywki dla każdego, produkcja i sprzedaż urządzeń do gier wideo, takich jak rodzina produktów Nintendo Switch™, opracowanie i obsługa aplikacji na inteligentne urządzenia i współpraca z partnerami w zakresie szeregu innych inicjatyw związanych z rozrywką, takich jak treści audiowizualne czy parki rozrywki. Spółka Nintendo sprzedała ponad 5,6 mld gier i ponad 800 mln urządzeń komputerowych na całym świecie. Od wprowadzenia na rynek Nintendo Entertainment System™ ponad 30 lat temu, obecnie i w przyszłości nieustanną misją Nintendo jest i będzie tworzenie jedynej w swoim rodzaju rozrywki, która wywołuje uśmiech na twarzach ludzi na całym świecie.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło: Illumination
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez